O sajmu
Tradicionalni, Međunarodni sajam turizma, do sada je bio jedan od stubova sajmova LORIST, krajem septembra, a od ove godine, ne samo da će biti organizovan kao samostalna priredba, od 17 – 19. novembra, već će biti vidljiv i na platformi Novosadskog sajma ExpoOnline.rs i pre početka događaja, do kraja 2022. godine.
NOVO ISKUSTVO – ZA NOVE DOŽIVLJAJE
Prvi put će Međunarodni sajam turizma biti održan u hibridnom okruženju (u realnom prostoru Novosadskog sajma i virtuelnom prostoru platforme ExpoOnline.rs).
Od datuma ugovaranja učešća na Sajmu do kraja 2022. godine, izlagači dobijaju:
- virtuelni štand,
- mogućnost predstavljanja promotivnog video i foto-materijala,
- konkretne ponude,
- kao i informacije o učesnicima;
- ugovaranje B2B sastanaka sa posetiocima koji nisu u prilici da budu fizički prisutni na događaju;
- uvid u registrovane učesnike i posetioce za direktnu komunikaciju i promociju.
Potpuna interakcija sa posetiocima i drugim učesnicima, omogućena je u vreme događaja na Novosadskom sajmu, od 17. do 19. novembra, a ponuda izlagača biće vidljiva publici do kraja godine.
B2B POINT – prilika za poslovne sastanke, upoznavanje sa profesionalnim kupcima, kao i povezivanje sa udaljenim tržištima, organizuje se za sve izlagače – pružaoce usluga u turizmu.
INICIJATIVE U TURIZMU – predstavljanje mogućnosti za finansiranje programa, projekata i inicijativa za razvoj turističke ponude.
DANI KARIJERE U TURIZMU – ponuda i potražnja poslova u turizmu (hoteli, ugostiteljski objekti… i studenti, radnici u turizmu).
IZBOR U FOKUSU – ponuda aranžmana koje nude turističke agencije, ski-centri, hoteli…
TURISTIČKI OMNIBUS: edukacije – prezentacije – promocije:
- u Kongresnom centru Novosadskog sajma
- na štandovima izlagača
- na pozicijama za digitalno putovanje u Auli Sajma i
- na virtuelnom Sajmu turizma na platformi ExpoOnline.rs
PRIZNANJA ZA DOSTIGNUĆA U TURIZMU – medalje, povelje, pehari – dodeljuju se za vrhunske rezultate u oblasti turizma po oceni Komisije koju formira Novosadski sajam. Vrednovanje će biti organizovano u susret Sajmu turizma. Komisija će rezultate objaviti tokom priredbe, kada će i priznanja biti uručena.
HORECA HUB – celina u kojoj se predstavljaju ponuđači opreme i pribora za hotele, restorane i kafee, ali i organizuju sastanci sa profesionalnim kupcima (investitori u hotelsko-ugostiteljske objekte; arhitekte; dizajneri…).
GASTRO IZAZOVI – segment u kojem se predstavlja ponuda gastro-regiona, uz nastup proizvođača hrane i pića i profesionalnih kuvara, konobara, barmena, poslastičara… koji će se takmičiti pred domaćim i međunarodnim sudijama i publikom.
AKTIVIZAM ZA TURIZAM – predstavljanje građanskih incijativa od značaja za valorizaciju, očuvanje i promociju turističkih vrednosti.
DIGITALNO PUTOVANJE – kreirano je kao segment za online ponudu i rezervaciju smeštajnih kapaciteta, ali i virtuelno predstavljanje potencijalnih doživljaja na izabranim destinacijama.